יום רביעי, 10 בנובמבר 2010

אותיות לתפירה


היי בנות
היה מאתגר אבל לבסוף אספתי מהסבלנות שיש בי והתחלתי ליצור אותיות על נייר שישמשו כתבנית לאותיות מבד, זה התחיל מחיפוש בבלוגים בשדות אחרים על מנת למצוא את האותיות מוכנות ומזומנות להדפסה אך, "שוד ושבר", הן לא היו בנמצא, לאחר שסיימתי את הציור וחיוך נסוך על פניי הנחתי הכל בעדינות בשקית והבוקר ציירתי אותן על הבד שרציתי, האותיות: סה"כ 15 אמורות לשמש אותי אח"כ ל"כתיבה" של שמות האחייניות והאחיין שלי, הכל התחיל טוב באות א' ואילו במ' הסופית הסתבך לא הצלחתי להפוך אותה כי הסתבר שלא הבנתי איך להשאיר את החלק הפנימי ללא תפירה והשארתי רק פתח קטן בקצה התחתון, זה העלה בי הרבה צחוק, ואז שקלתי על הרעיון שעלה בראשי בבוקר שהיה ליצור לכל אחד את האות הראשונה בלבד אבל שתהייה גדולה פי ארבע לפחות מהאותיות הקטנות...... עדיין שוקלת כשהגיע להבנה אני אעלה את התהליך לכאן (ב"נ).

חיים טובים לכולן ולסלק כל מחשבה שהיא לא חיובית מיד.
בהצלחה


_______________________________________________________________________






יום שני, 8 בנובמבר 2010

עבודות ראשונות

"עבודות ראשונות" כילדה אימא שלי לימדה אותי לפחות שלוש עד ארבע פעמים לסרוג עם שתי מסרגות כשגדלתי הצקתי לה לגבי מסרגה אחת (משום מה נראה היה כי צריך להתחיל ההפך לא!?,אבל אני נוכחת כי בשתי השיטות מבחינתי כאחת שלא ממש מבינה בזה עדיין הרבה=מסובך.)
 לענייננו כבוגרת העבודה בתמונה היא בין הראשונות שלי וכשסיימתי אותה הייתי ממש גאה "סרגתי כמו סבתא ז"ל, להבדיל מהחיים" מן הראוי שהיא תוצג כאן בגאווה ובהרבה אהבה.
תודה לכולן

יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

יצירה של קבוצת יוצרות מתחילות ומנוסות

שלום לכל הקוראות אני מעוניינת להקים קבוצה לפגישה אחת לשלושה שבועות עד פעם בחודש בכדי ליצור יחד או כל אחת לחוד כל העולה על רוחנו. אני מוצאת את עצמי לפעמים רוצה ליצור ונתקלת במחסום ה...לא רוצה ליצור לבד ההימצאות סביב אנשים יצירתיים אחרים משפיעה בי אנרגיה רבה וכך בשאר הזמן מתעוררת בי עוד מוטיבציה להמשיך וליצור,יש לי שקית זבל ענקית מלאה בגדים עם בדים יפיפים שאני לא רוצה לתרום ולא להעביר לחברות או מכרות אלא להעביר אותם שינוי. חשבתי על פגישה בערים קרובות שיקלו על מי שאינה ניידת כמוני להגיע עם מכונת תפירה אם צריך ובכלל עם ציוד, ניתן להחליף כל פעם במקום אחר, על כל אחת להביא לעצמה נשנושים, אפשר כנושא ראשון שכל אחת תעשה פרויקט קטן שהיא אוהבת, הכיוון הוא :תפירה,סריגה במסרגה אחת או יותר,שיתוף ועזרה אחת לשנייה בשיפור מיומנויות היצירה ובאופן כללי של אוירה טובה לבנות 30 ומעלה בהצלחה לנו
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...