יום שלישי, 5 ביולי 2011

מחפשת השראה.

אני מחפשת השראה
הרבה זמן לא כתבתי ו...בהחלט התגעגעתי לכלי הביטוי הזה שנקרא הבלוג שלי, תודה גוגל.
אחת לכמה חודשים (לפעמים פחות) אני נתקפת בחשק ליצירה, אני פותחת אתרים ובלוגים אהובים (ברשימה מימין), מסתכלת על תמונות במחשב שלי, מחפשת בבית חומרים, ולפעמים יוצאת לצלם, בפעם האחרונה שעשיתי את האחרון יצאו תמונות מקסימות ושמחתי שאחד מבני ביתי קנה מצלמה דיגיטלית העריכה נעשית במקום ואני חוסכת בהוצאות מיותרות.
קדימה נעבור לטעימונת.


אני מאוהבת מגיל מאד קטן בריח של הצמח הזה

נופים פתוחים תמיד פותחים לי את הריאות ומרגיעים את המחשבות
הנוף הנ"ל נמצא 5 דקות הליכה מהבית שלי.

מקווה למצוא בי את הכוח ללכת שוב לסיבוב בשדות הנפלאים הללו (שדות גזר).
וכמובן להעלות עוד יצירה.
נשתמע.
To all english readers:
I am looking for inspration 
for along time now that i have'nt write  and i miss writing in my blog thank you google,
just in every month or more i am looking for inspration when i get the urge to create i open'd my favorite website and blog's (on the right) looking at some pictur's at my computer looking for matiral's in my house and sometime's taking the digital camera that one of my family member as purchase i can easly edit the pohto on the spot and i save mony,
hope to get ther soon it's 5 mint's from my house
and i have all hope too put up a new post
thank's see you

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...